TwinLight® periimplantitisz kezelés

Home / TwinLight® periimplantitisz kezelés

TwinLight® periimplantitisz kezelés

A TwinLight® egy minimálisan invazív periimplantitisz kezelés, amely a két legjobb fogászati lézerhullámhosszat, az Er:YAG és Nd:YAG lézereket kombinálja a kezelési sikerességi arány jelentős megnöveléséhez és a gyógyulási idő lerövidítéséhez.

Hogyan működik a TwinLight® periimplantitisz kezelés?

Az Er:YAG lézer a mikrobiális szennyeződéseket távolítja el, és a sérül alveoláris csontot kezeli az implantátum körül. Alkalmas implantátum körüli nyálkahártya-gyulladás és periimplantitisz kezelésére, amely esetben az Nd:YAG lézert a bakteriális fertőzöttség csökkentésére és biostimulációra is használják, valamint kiterjedtebb kezelésekre, ahol sebészeti terápia szükséges.

Az alveoláris csont rendkívül magas regenerációs arányát az implantátum felületének és az implantátum körüli csontszövetek TwinLight® kezelése biztosítja.

Mi a TwinLight® használatának előnye?

A TwinLight® a periimplantitisz kezelésének egyik leghatásosabb módszere, sikeresen megakadályozva az elfertőződést az implantátum körüli szövetrészek fertőtlenítésével, és a betegségek terjedésének megakadályozásával.

Az elaprózódott szövetrészek eltávolítása az alveoláris csontból és kötőszövetből az Er:YAG lézerrel szelektíven történik. Az Er:YAG baktericid hatása a sebészeti beavatkozási területen rendkívül hatékony, és az implantátum felülete vegyszerek nélkül teljesen megtisztítható.

Az ezt követő Nd:YAG kezelés elősegíti a gyorsabb gyógyulást a szövet fertőtlenítése és biostimulációja segítségével. A lágy részek lézióinak gyulladása, duzzadása és vérzése, amely csontveszteséghez vezethet, sebészeti beavatkozás nélkül kezelhető, és az egészséges implantátum körüli szövet hosszú távú beültetési sikert biztosít.

Miért tökéletes a LightWalker a TwinLight® periimplantitisz kezeléshez?

A LightWalker a két legjobb fogászati hullámhosszat (Er:YAG és Nd:YAG), egy hatékony rendszerben kombinálja, lehetővé téve a kezelőorvosok számára, hogy a fogászati kezelések legszélesebb spektrumát legyenek képesek elvégezni. A LightWalker kíméletes kezelése biztosítja, hogy az implantátum körüli rendkívül törékeny csontszövetek ne sérüljenek meg. Mivel az Er:YAG hullámhosszát a LightWalkerrel optimális üzemben használják, nem áll fenn a környező csontszövetek termikus károsodásának vagy az implantátum felülete jelentős átalakulásának veszélye, ami más lézerek esetében bekövetkezik 1,2. A pácienst az egész kezelés során nem éri mechanikai, vegyi vagy más trauma.

Mennyire gyakori betegség a periimplantitisz?

A rendelkezésre álló adatok alapján úgy tűnik, öt páciens közül egynél fellép valamikor a periimplantitisz, és öt közül négy esetben pedig az implantátum körüli nyálkahártya-gyulladás. További felmérések szerint Svédországban, Olaszországban és Svájcban az implantátumok mintegy 40%-a esetében lép fel a periimplantitisz, az Egyesült Államokban pedig mintegy 400.000 eset fordul elő.

* Meijer et al. Incidence of peri-implant mucositis and periimplantitis in edentulous patients with an implant-retained mandibular overdenture during a 10-year follow-up period. J Clin Periodontology. 2014 Dec: 41 (12): 1178-83.

A periimplantitisz eljárások az alábbi Fotona lézerrendszerekkel hajthatók végre:

• LightWalker– egy egyedülállóan hatékony rendszer, amely a szakmában ismert legnagyobb teljesítményű Er:YAG és Nd:YAG fogászati lézerek teljesítményét kínálja a kiterjesztett kéthullámhosszos kezelési opciókhoz, ideértve a saját fejlesztésű TwinLight® endodontális és parodontális kezeléseket. Az élvonalbeli LightWalker AT a piac első Erbium fogászati lézere digitális vezérlésű kezelőfej technológiával, amely a fogorvosnak teljesen új kezelési lehetőségeket és páratlan precizitási szintet biztosít, amely a fogászat világában eddig ismeretlen volt.

Foglaljon időpontot

Biztosítsa helyét időpontfoglalási lehetőségünkkel az alábbi formmal, vagy elérhetőségeink valamelyikén!